OFF TOPIC(NASHEED AL ARGAM--MENGARUT)

View previous topic View next topic Go down

OFF TOPIC(NASHEED AL ARGAM--MENGARUT)

Post by Syazlan on Tue Nov 13, 2012 1:27 pm

Assalamualaikum...
nak kongsikan video Al-Argam,(mengarut+lucu)


_________________
Usah berfikir berapa jauh lagi hendak sampai tetapi fikir berapa jauh sudah kita berjalan

Syazlan
AHLI
AHLI

Posts : 55
Points : 97
Join date : 05/10/2012
Age : 21
Location : PASIR MAS,KELANTAN

Back to top Go down

Re: OFF TOPIC(NASHEED AL ARGAM--MENGARUT)

Post by yat on Tue Nov 13, 2012 2:55 pm

camana la al-arqam ni

i'm truly amazed how anyone can follow this cult with all this nonsense...

nama baru skrng dia global ikhwan...

yat
Moderator
Moderator

Posts : 899
Points : 1144
Join date : 05/12/2011

Back to top Go down

Re: OFF TOPIC(NASHEED AL ARGAM--MENGARUT)

Post by Syazlan on Tue Nov 13, 2012 5:01 pm

golongan Abuya merupakan golongan yang menjaga akhlak, buat kerja kebajikan. sebab tu ramai boleh terpengaruh.
itu pengalaman kawan kpd kawan yang terpengaruh cakap.
mungkin betul kut.

_________________
Usah berfikir berapa jauh lagi hendak sampai tetapi fikir berapa jauh sudah kita berjalan

Syazlan
AHLI
AHLI

Posts : 55
Points : 97
Join date : 05/10/2012
Age : 21
Location : PASIR MAS,KELANTAN

Back to top Go down

Re: OFF TOPIC(NASHEED AL ARGAM--MENGARUT)

Post by madinadzri on Tue Nov 13, 2012 6:18 pm

la ader lagi ker isu al-arqam ni!!

sudah bertahun pupus...senyap2 jer timbul balik..mmmm :affraid:
So lepas ni kena la b'hati2 yek? SO All MALAYSIAN ISLAMIC BEWARE ok...
tak mau dah dengaq ajaran2 sesat ni lagi...huhuhu
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Sad Sad :affraid: :affraid:


_________________
Kamu adalah teman ku
Istimewa tiada Dua
terbaik terbaik

madinadzri
AHLI
AHLI

Posts : 3
Points : 3
Join date : 13/11/2012
Age : 28
Location : Kuala Lumpur

Back to top Go down

Re: OFF TOPIC(NASHEED AL ARGAM--MENGARUT)

Post by ummuyaser on Tue Nov 13, 2012 7:48 pm

Sedap suara solo perempuan tu...tak jadi fitnah ke?

_________________
http://www.islamweb.net/womane/
http://www.saaid.net/
http://suriaterang.blogspot.com/

ummuyaser
Moderator
Moderator

Posts : 456
Points : 570
Join date : 24/11/2011
Location : Seremban

http://www.islamweb.net/womane/

Back to top Go down

Re: OFF TOPIC(NASHEED AL ARGAM--MENGARUT)

Post by Ahmad Shamil on Wed Nov 14, 2012 3:25 am

bukan suaranya sahaja menimbulkan fitnah malah wajah dan penampilannya juga...bukankah asal kecantikan wanita itu untuk dipamerkan suaminya? bukan untuk tatapan umum seperti dalam video ini!!

_________________
http://kembara-journey.blogspot.com
http://epetscorner.blogspot.com

Jihad tanpa didasari ilmu pengetahuan ibarat pedang tanpa gagang, bisa melukai (Kiai Haji Ahmad Dahlan r.h.m)

Ahmad Shamil
Admin
Admin

Posts : 929
Points : 1226
Join date : 24/11/2011
Age : 32
Location : Raub, Pahang

http://kembara-journey.blogspot.com

Back to top Go down

Re: OFF TOPIC(NASHEED AL ARGAM--MENGARUT)

Post by shafiq631 on Thu Nov 15, 2012 11:10 pm

rasa geram sb nmpk kesesatan mereka dan sedar bhwa ajrn sesat sdh makin menular dlm msyrkt kita, tp tidak mampu utk berbuat apa2 Mad syiah lg, murtad lg, No

shafiq631
AHLI
AHLI

Posts : 35
Points : 43
Join date : 28/09/2012
Age : 25
Location : malaysia

Back to top Go down

Re: OFF TOPIC(NASHEED AL ARGAM--MENGARUT)

Post by Ad-Dien on Sat Nov 17, 2012 10:50 pm



Allahul Musta'an

_________________
عقيدة السلف اصحاب الحديث

Fb: Ad-Dien

Ad-Dien
Admin
Admin

Posts : 3862
Points : 4184
Join date : 24/11/2011
Age : 26
Location : al-Kardawi

http://addienblog.blogspot.com

Back to top Go down

Re: OFF TOPIC(NASHEED AL ARGAM--MENGARUT)

Post by Mohd. Ikram on Wed Feb 13, 2013 2:50 am

Tadi tengok Malaysia Hari Ini... Oki Setianawa Dewi (Pelakon ketika cinta bertasbih) tu dah keluarkan album... Antara lagu dia Hijab, I'm in Love...

Saya tengok kat MHI, comel la jugak OKI ngan sorang lagi (sapa ntah) duk lenggok2 macam tu, mungkin sebab lagu agak 'catchy'.... Tapi ntah la.. zaman2 kat Universiti dulu, benda2 macam ni la antara yang gerakan2 dakwah nak halang... Tapi skrang dah jadi lain....

Mohd. Ikram
AHLI SETIA
AHLI SETIA

Posts : 164
Points : 216
Join date : 25/11/2011

Back to top Go down

Re: OFF TOPIC(NASHEED AL ARGAM--MENGARUT)

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum