mimpi dapat ikan

View previous topic View next topic Go down

mimpi dapat ikan

Post by imah on Sat Feb 08, 2014 7:57 pm

Assalamualaikum ustaz , saya nak tanya tentang mimpi2 saya baru2 nie .

1. saya bermimpi saya memancing ikan , saya ingatkan pancing saya tersangkut kayu tapi bila saya tarik saya dapat 2 atau 3 ekor ikan pada satu mata kail yg sama serentak . ada ikan besar , ade jugak tersangkut jala sekali. pastu sy letak je terus semua skali dlm satu baldi . Dan pada malam yg sama jugak sama mimpi saya bersalam dgn YAB Datuk najib .

2. saya bermimpi ada dua orang kawan perempuan sy teman sy jumpa dgn bekas kekasih sy , , dah lama jumpe , bekas kksih sy baring mengadu sakit perut , pastu sy duduk kat sebelah dia dan tolong sapukan minyak angin kat kepala dia .

Mohon penjelasan dri ustaz ., terimakasih ustaz Smile

PEREMPUAN
BUJANG
PELAJAR KOLEJ

imah
AHLI
AHLI

Posts : 19
Points : 37
Join date : 12/02/2013
Age : 21
Location : pahang

Back to top Go down

Re: mimpi dapat ikan

Post by thtl on Sun Feb 09, 2014 9:08 am

Wsm,
1. Memancing selalunya dikaitkan dgn lelaki. Maksud bagi lelaki ialah dia sibuk mencari pasangan hidup. maka kemungkinan maksudnya anda pun sibuk jugalah mencari calon suami..he3
ikan besar dan kecil tu maksudnya calon tu ada macam2 jenislaa..ada yg berpendapatan kecil dan ada yg berpendapatan besar...

Mimpi salam Najib tu maksudnya u join UMNO laa, mungkin sayap Putri

2. Mimpi pasal x-BF tu kena nyatakan apa anda masih sayang dan ingat kepadanya?

thtl
Admin
Admin

Posts : 9569
Points : 10341
Join date : 24/11/2011

Back to top Go down

Re: mimpi dapat ikan

Post by imah on Sun Feb 09, 2014 11:03 am

sy masih sayang dia lagi , baru putus sebulan lebih.. kenapa ustaz?

imah
AHLI
AHLI

Posts : 19
Points : 37
Join date : 12/02/2013
Age : 21
Location : pahang

Back to top Go down

Re: mimpi dapat ikan

Post by thtl on Sun Feb 09, 2014 11:34 am

kalau dia sakit perut, maksudnya dia menyesal putus cinta dgn anda, itu maksud sakit perut

thtl
Admin
Admin

Posts : 9569
Points : 10341
Join date : 24/11/2011

Back to top Go down

Re: mimpi dapat ikan

Post by imah on Sun Feb 09, 2014 11:39 am

ooh,, pastu maksud yg saya sapukan minyak angin kat kepala dia?

imah
AHLI
AHLI

Posts : 19
Points : 37
Join date : 12/02/2013
Age : 21
Location : pahang

Back to top Go down

Re: mimpi dapat ikan

Post by thtl on Sun Feb 09, 2014 12:06 pm

bila dah boleh sapu minyak angin kat kepala tu maksudnya, macam nak bersama semula

thtl
Admin
Admin

Posts : 9569
Points : 10341
Join date : 24/11/2011

Back to top Go down

Re: mimpi dapat ikan

Post by imah on Sun Feb 09, 2014 3:21 pm

ohh .. mcm tu pulak ek ,, terima kasih ustaz Smile

imah
AHLI
AHLI

Posts : 19
Points : 37
Join date : 12/02/2013
Age : 21
Location : pahang

Back to top Go down

Re: mimpi dapat ikan

Post by Sponsored content Today at 3:12 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum