Anak2 kecil/remaja menjadi artis..

View previous topic View next topic Go down

Anak2 kecil/remaja menjadi artis..

Post by alDayyan on Tue Jun 10, 2014 5:51 am

Salam..

kat tv3 sekarang ni hangat (konomnya) dgn persembahan dari remaja yg x menutup aurat..makabapak pula riuh bersorak berteriak melolong kononnya memberi sokongan kpd anak masing2.. dekat fb ada satu grup giler yg ahlinya mwmbincangkan program tv3 ni yg penuh dgn kemaksiatan.. apa hukumnya? Totally haram kan?

#idolakecil

alDayyan
Helper
Helper

Posts : 562
Points : 771
Join date : 25/05/2012
Age : 47
Location : 127.0.0.1

http://www.bicarathtl.forumms.net

Back to top Go down

Re: Anak2 kecil/remaja menjadi artis..

Post by thtl on Tue Jun 10, 2014 10:25 am

Ya. TV sekarang di tangan org fasiq dan mereka lebih banyak bawa kejahatan, fitnah dan maksiat dari kebaikan. keuntungan diutamakan dari kebaikan

thtl
Admin
Admin

Posts : 9569
Points : 10341
Join date : 24/11/2011

Back to top Go down

Re: Anak2 kecil/remaja menjadi artis..

Post by abu_firdaus on Tue Jun 10, 2014 11:25 am

memang terlampau byk program pertandingan hiburan. dari si kecil hingga la si tua. nyanyian dan lawak yg berlebih2an. payah nak control anak2 tgk tv. dulu setakat katun je tapi laa ni dah mcm2.

abu_firdaus
AHLI
AHLI

Posts : 688
Points : 712
Join date : 19/05/2012
Location : bdr baru bangi

Back to top Go down

Re: Anak2 kecil/remaja menjadi artis..

Post by Mohamad hafiz on Tue Jun 10, 2014 12:26 pm

masalahnye, majoriti suke hiburan cmtu hehe, mcm dh tk dpt dibendung dah

_________________
"Memberi contoh dengan perbuatan adalah lebih baik daripada memberi contoh dengan perkataan." ~ Al-Ghazali

Mohamad hafiz
AHLI
AHLI

Posts : 867
Points : 1201
Join date : 23/01/2013
Age : 21
Location : Mukah

http://bloginformasiterkini.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Anak2 kecil/remaja menjadi artis..

Post by saifulnd43 on Wed Jun 11, 2014 6:18 am

Salam

Yang dah terlepas tahap remaja pun sibuk nak jadi artis cuba buka radio classic .

saifulnd43
AHLI
AHLI

Posts : 106
Points : 182
Join date : 11/09/2013

Back to top Go down

Re: Anak2 kecil/remaja menjadi artis..

Post by alDayyan on Wed Jun 11, 2014 6:55 am

Yg tua2 maybe nampak sopan ckit..yg jeliknya budak kecik yg baru menginjak remaja..macamana la makpak dorg boleh sama2 seronok tgk gelagat menggedik mcm tu? Ohmy...

_________________
Jazakallah  kerana menjawab persoalan saya.. Semoga Allah merahmati kita semua.  Smile
Jemput LIKE   Like  fanpage
KOLEKSI HADIS PALSU DAN KISAH ISRAELIYAT.

alDayyan
Helper
Helper

Posts : 562
Points : 771
Join date : 25/05/2012
Age : 47
Location : 127.0.0.1

http://www.bicarathtl.forumms.net

Back to top Go down

Re: Anak2 kecil/remaja menjadi artis..

Post by aimahmad on Wed Jun 11, 2014 12:36 pm

Saya cukup tak berkenan dgn program2 camni.. makin hari makin galak!

aimahmad
AHLI
AHLI

Posts : 125
Points : 125
Join date : 29/04/2014
Location : Shah Alam

Back to top Go down

Re: Anak2 kecil/remaja menjadi artis..

Post by Dodo Don on Sat Jun 14, 2014 1:27 pm

1. Kehendak setengah masyarakat macam tu.
2. Dibantu pula Stesen TV yang tak sensitve dan hanya pentingkan ranking utk menarik pengiklan.
3. Kurang atau tiada yang berani nak tegur atau nak halang.

Dodo Don
AHLI
AHLI

Posts : 210
Points : 244
Join date : 26/05/2012

Back to top Go down

Re: Anak2 kecil/remaja menjadi artis..

Post by Sponsored content Today at 7:37 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum