Kamera handphone rosak

View previous topic View next topic Go down

Kamera handphone rosak

Post by Mohd. Ikram on Sat Nov 26, 2011 8:58 am

Assalamu'alaikum...

Handphone saya nokia 3230. Kamera rosak, tak keluar gambar kat skrin masa aktifkan kamera..



1. Sapa ada pengalaman kamera handphone rosak?
2. Kalau nak baiki berapa ratus ekk?
3. Berbaloi tak nak baiki atau lagi bagus beli baru?

Mohd. Ikram
AHLI SETIA
AHLI SETIA

Posts : 164
Points : 216
Join date : 25/11/2011

Back to top Go down

Re: Kamera handphone rosak

Post by salmonella on Sat Nov 26, 2011 9:16 am

Boleh bagitahu harga dan tahun pembelian? Nak tahu samaada berbaloi untuk repair atau tak kena bersandarkan dua perkara tu.

salmonella
Moderator
Moderator

Posts : 47
Points : 61
Join date : 24/11/2011
Age : 29
Location : Ampang

Back to top Go down

Re: Kamera handphone rosak

Post by Mohd. Ikram on Sat Nov 26, 2011 9:18 am

Handphone tu lama dah.. tak berapa nak ingat...

Kalau nak repair mahal tak?

Mohd. Ikram
AHLI SETIA
AHLI SETIA

Posts : 164
Points : 216
Join date : 25/11/2011

Back to top Go down

Re: Kamera handphone rosak

Post by Azamtekad on Sat Nov 26, 2011 9:19 am

salmonella wrote:Boleh bagitahu harga dan tahun pembelian? Nak tahu samaada berbaloi untuk repair atau tak kena bersandarkan dua perkara tu.
Handphone sekarang ni murah sangat. LEbih berbaloi beli baru

_________________
Husnul Khotimah

Azamtekad
AHLI
AHLI

Posts : 159
Points : 188
Join date : 25/11/2011
Location : Klang

http://kambinghalal.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kamera handphone rosak

Post by Mohd. Ikram on Sat Nov 26, 2011 9:21 am

Azamtekad wrote:
salmonella wrote:Boleh bagitahu harga dan tahun pembelian? Nak tahu samaada berbaloi untuk repair atau tak kena bersandarkan dua perkara tu.
Handphone sekarang ni murah sangat. LEbih berbaloi beli baru

erm.. tu la pasal... sebab nak agak2 berbaloi ke tak.. kalau nak based on berapa lama handphone nih, jual kat kedai pun berapa ratus je kot.. ntah2 puluh ringgit jaa.. huhu

kalau dalam 100 tu, saya nak baiki la..

Mohd. Ikram
AHLI SETIA
AHLI SETIA

Posts : 164
Points : 216
Join date : 25/11/2011

Back to top Go down

Re: Kamera handphone rosak

Post by Azamtekad on Sat Nov 26, 2011 9:59 am

Mohd. Ikram wrote:
Azamtekad wrote:
salmonella wrote:Boleh bagitahu harga dan tahun pembelian? Nak tahu samaada berbaloi untuk repair atau tak kena bersandarkan dua perkara tu.
Handphone sekarang ni murah sangat. LEbih berbaloi beli baru

erm.. tu la pasal... sebab nak agak2 berbaloi ke tak.. kalau nak based on berapa lama handphone nih, jual kat kedai pun berapa ratus je kot.. ntah2 puluh ringgit jaa.. huhu

kalau dalam 100 tu, saya nak baiki la..
Kamera HP rosak boleh guna lagitu. Hehe. Tak perlulah sampai ganti.

_________________
Husnul Khotimah

Azamtekad
AHLI
AHLI

Posts : 159
Points : 188
Join date : 25/11/2011
Location : Klang

http://kambinghalal.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kamera handphone rosak

Post by Mohd. Ikram on Sat Nov 26, 2011 10:03 am

mmg le buleh guna... tapi, kamera tak buleh guna, huhu... tapi macam btok gak.. hanphone ada kamera, tapi buleh kira ngan jari berapa kali guna bendaalah tu...

Mohd. Ikram
AHLI SETIA
AHLI SETIA

Posts : 164
Points : 216
Join date : 25/11/2011

Back to top Go down

Re: Kamera handphone rosak

Post by Azamtekad on Sat Nov 26, 2011 10:07 am

Mohd. Ikram wrote:mmg le buleh guna... tapi, kamera tak buleh guna, huhu... tapi macam btok gak.. hanphone ada kamera, tapi buleh kira ngan jari berapa kali guna bendaalah tu...
Betulkan? Wink :shock: Manalah tau rezeki masa nak kawen nanti. Dapat hantaran HP baru.

_________________
Husnul Khotimah

Azamtekad
AHLI
AHLI

Posts : 159
Points : 188
Join date : 25/11/2011
Location : Klang

http://kambinghalal.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kamera handphone rosak

Post by Mohd. Ikram on Sat Nov 26, 2011 12:54 pm

A'ah... tunggu hantaran HP la..... (xda kerja nak hantaran HP.. =_=')

Mohd. Ikram
AHLI SETIA
AHLI SETIA

Posts : 164
Points : 216
Join date : 25/11/2011

Back to top Go down

Re: Kamera handphone rosak

Post by Sponsored content Today at 3:43 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum