mimpi masjid

View previous topic View next topic Go down

mimpi masjid

Post by Intan Nazirah on Wed Nov 05, 2014 2:05 am

Assalmmualaikum wbt..
Sy ingin bertanya...
Sy brmimpi ramai org dtg masjid...Dan sy turut serta.
Masjid tu tenang Sgt..luas sgt3..dlm masa yg sama sy ditemani suami.bunyi2 air yg tenang.
Setibanya suami brsama jemaah di depan..sy bersama dgn wanita2 yg mereka mlihat sy dgn keadaan pelik..Dan handphone sy terus menerus bunyi azan.ramai kanak2 perempuan tersenyum dgn sy.apekah mksud mimpi ni?

Sbnarnya dua Kali sy mimpi dlm masjid yg sama..tak tahu masjid tu dimana. Angin dlm masijd sejukk Sgt.

::isteri no.2

Intan Nazirah
AHLI
AHLI

Posts : 32
Points : 58
Join date : 30/05/2014

Back to top Go down

Re: mimpi masjid

Post by thtl on Wed Nov 05, 2014 1:20 pm

macam suami nak tambah no 3

thtl
Admin
Admin

Posts : 9569
Points : 10341
Join date : 24/11/2011

Back to top Go down

Re: mimpi masjid

Post by Intan Nazirah on Wed Nov 05, 2014 3:59 pm

Aishhhhhhh..........tafsir lain? Hehehe

Intan Nazirah
AHLI
AHLI

Posts : 32
Points : 58
Join date : 30/05/2014

Back to top Go down

Re: mimpi masjid

Post by abu_firdaus on Wed Nov 05, 2014 4:08 pm

Itulah risikonya minta ditafsir mimpi hehe

abu_firdaus
AHLI
AHLI

Posts : 688
Points : 712
Join date : 19/05/2012
Location : bdr baru bangi

Back to top Go down

Re: mimpi masjid

Post by Ibnu Sarkawi on Wed Nov 05, 2014 7:35 pm

tafsir lain nya ialah.. suami mcm nak tambah satu lagi. & bersamanya datang kebahagian dan rahmat berbentuk rezqi mungkin atau lain2 bentuk yg Allah je tau. ada timbul sangkaan2(simbolik wanita2 melihat dgn pelik) yg mmg biasa berlaku terhadap isteri2 yg bermadu pada zaman ini, namun kurnia Allah bermacam bentuk seperti kebahagiaan dunia akhirat dan lain2 kurnia(simbolik: ramainya kanak2 perempuan yg senyum) mengatasi rasa tidak selesa dengan sangkaan2 masyarakat. Wallahu'alam, sedangkan pentakbir mimpi dari kalangan ulama salaf pun pernah membuat kesilapan.

*sbnrnya tafsir ni sama je

Ibnu Sarkawi
AHLI
AHLI

Posts : 404
Points : 579
Join date : 06/12/2011

Back to top Go down

Re: mimpi masjid

Post by Sponsored content Today at 5:19 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum