Mimpi Kucing Garang dan mimpi hujan

View previous topic View next topic Go down

Mimpi Kucing Garang dan mimpi hujan

Post by Ibnu Sarkawi on Sat Nov 22, 2014 9:42 am

Salam
Saya ada seorg biz partner(perempuan) kecil2an yg juga pernah mjadi sahabat karib susah senang. Baru2 ini kami ada konflik yg disebabkan beberapa masalah yg menimpanya yg juga menyebabkan cara berfikirnya yg pelik lalu menyalahkan saya. tp sy masih berusaha memperbaiki supaya dpt menyelamatkan urusan2 yg tertangguh yg sgt penting untuk dia. Dlm pada itu tiba2 sy teringat mimpi adiknya. Adiknya perempuan, berumur 23 tahun, baru bekerja dgn celcom.

- Dia bermimpi kami bertiga (dia, kakaknya(biz partner sy) & saya) ternampak seekor kucing yg garang & tidak terurus. Seakan-akan kucing ini mahu menyerang kami lalu saya & kakaknya ketakutan dan dia pun maju ke hadapan utk melindungi kami berdua dari kcing tersebut apabila tiba2 datang keberanian dalam hatinya.

Ibnu Sarkawi
AHLI
AHLI

Posts : 404
Points : 579
Join date : 06/12/2011

Back to top Go down

Re: Mimpi Kucing Garang dan mimpi hujan

Post by Ibnu Sarkawi on Sat Nov 22, 2014 9:54 am

Mimpi ke dua datang dari saya sendiri. Saya bermimpi sedang berjalan d sekitar bandar bersama dua orang perempuan yg dikenali. Ketika itu cuaca mendung berawan suram. Saya ternampak beberapa tornado mulai terbentuk namun seolah2 rakan sy 2 org tu tak nampak wpun saya menunjukkan kepada mereka. Kemudian tiba2 muncul hujan yg sangat lebat tetapi meliputi kawasan yg sangat kecil sehingga hujan tersebut kelihatan seperti tiang putih ataupun kelihatan spt tornado.

Hujan itu bergerak ke arah kami dengan cepat lalu sy mengarahkan ke2-2 rakan lari ikut saya berteduh di kawasan bangunan2. Walaupun kepala kawan saya basah terkenal hujan yg leaking di celah2 bangunan, tetapi kmk terselamat sehinggalah hujan itu berlalu pergi.

Ibnu Sarkawi
AHLI
AHLI

Posts : 404
Points : 579
Join date : 06/12/2011

Back to top Go down

Re: Mimpi Kucing Garang dan mimpi hujan

Post by thtl on Sat Nov 22, 2014 9:23 pm

Mimpi 1: kucing liar yg garang dan tidak terurus adalah permusuhan yg kuat antara pihak yang bersengkita. Macam susah sikit mahu baik

Mimpi kedua: tornado dan hujan yg lebat yg kena kawasan kecil, itu bermakna hubungan anda dgn perempuan tsb akan mendatangkan masalah besar. WA

thtl
Admin
Admin

Posts : 9569
Points : 10341
Join date : 24/11/2011

Back to top Go down

Re: Mimpi Kucing Garang dan mimpi hujan

Post by Ibnu Sarkawi on Sun Nov 23, 2014 8:02 am

thtl wrote:Mimpi 1: kucing liar yg garang dan tidak terurus adalah permusuhan yg kuat antara pihak yang bersengkita. Macam susah sikit mahu baik

Mimpi kedua: tornado dan hujan yg lebat yg kena kawasan kecil, itu bermakna hubungan anda dgn perempuan tsb akan mendatangkan masalah besar. WA

tq syeikh.. berkenaan mimpi 1 tu,  mcmna nak kaitkan si adik yg berani berhadapan & menentang kucing garang tersebut? dlm mimpi tersebut saya & si kakak yg terhalang dgn si kucing.

utk mimpi ke-2 pula sy ingin bertanya, adakah bangunan tempat berteduh mbawa maksd tertentu? jika masalah tertimpa ke atas saya, mgkn sy boleh bersedia untuk menyelamatkan hubungan antara 2 org lagi watak dlm mimpi tersebut.

Ibnu Sarkawi
AHLI
AHLI

Posts : 404
Points : 579
Join date : 06/12/2011

Back to top Go down

Re: Mimpi Kucing Garang dan mimpi hujan

Post by thtl on Sun Nov 23, 2014 10:17 pm

1. maksudnya adik perempuan tu adalah org yg boleh menyelesaikan masalah anda berdua, yakni pihak ketiga

2. bangunan maksudnya di bawah jagaan anda. mungkin saah seorang akan jadi cawangan baru anda

thtl
Admin
Admin

Posts : 9569
Points : 10341
Join date : 24/11/2011

Back to top Go down

Re: Mimpi Kucing Garang dan mimpi hujan

Post by Ibnu Sarkawi on Mon Nov 24, 2014 7:45 am

terima kasih syeikh.. bsungguh sy tanya mimpi yg lama2 dsbbkan sangat berkaitan dgn keadaan sekarang. & izinkan sy ceritakan satu lagi mimpi yg mgkin berkaitan, kerana mimpi itu sama seperti mimpi 1. Cuma yg bermimpi ialah saya sendiri, tetapi watak sama malah mimpi berlaku dalam mggu yang sama.

Mimpi 3.
Saya bermimpi kami bertiga(watak sama dalam mimpi 1) menaiki bas awam. Sedang dalam pjalanan tiba2 pemandu bas memandu dgn agak merbahaya, lalu akhirnya bas tumbang kerana terlalu senget pada selekoh. Saya tanpa melengah masa terus memecahkan tingkap bas dgn badan lalu menarik keluar si adik yg duduk sebelah saya keluar dari bas. Selepas itu kelihatan si kakak meminta tolong, dia duduk agak jauh dari saya. Sebelum sempat saya menariknya keluar, org ramai telah menolak bas itu utk tegak semula & semuanya selamat. Kami bertiga pun menyambung perjalanan dengan berjalan kaki pula bersama2 calar luka kecil yg terjadi selepas kemalangan.

mimpi 4 ni dah terjadi cuma sekadar perkongsian tentang bukti mimpi boleh menjadi benar.
mimpi ni pun watak sama, cuma yg peliknya dari mimpi menjadi realiti. Si kakak menghantar adiknya ke rumah saya(saya tinggal dgn family) lalu pergi kerana ada urusan lain, dan sayalah yang perlu menghantar si adik balik kerumahnya. Beberapa hari selepas itu betul2 terjadi dalam realiti perkara yang sama & saya tidak menceritakan kepada sesiapa pun.

Ibnu Sarkawi
AHLI
AHLI

Posts : 404
Points : 579
Join date : 06/12/2011

Back to top Go down

Re: Mimpi Kucing Garang dan mimpi hujan

Post by thtl on Mon Nov 24, 2014 8:50 am

mimpi 3/4: nampak macam enta jatuh hati kpd adik dia


thtl
Admin
Admin

Posts : 9569
Points : 10341
Join date : 24/11/2011

Back to top Go down

Re: Mimpi Kucing Garang dan mimpi hujan

Post by Ibnu Sarkawi on Mon Nov 24, 2014 12:09 pm

nampaknya tepat sekali ta'bir tuan rabbit

Jazakallah pengalaman sungguh pelik tu syeikh, x penah tjadi mimpi yg saya anggap mainan jadi realiti sebijik mcmtu. biasanya kena tafsir dulu

Ibnu Sarkawi
AHLI
AHLI

Posts : 404
Points : 579
Join date : 06/12/2011

Back to top Go down

Re: Mimpi Kucing Garang dan mimpi hujan

Post by thtl on Mon Nov 24, 2014 12:24 pm

boleh pinang doh tu

thtl
Admin
Admin

Posts : 9569
Points : 10341
Join date : 24/11/2011

Back to top Go down

Re: Mimpi Kucing Garang dan mimpi hujan

Post by Ibnu Sarkawi on Tue Nov 25, 2014 7:28 pm

Moga makna mimpi 3 tu baik2.. aameen. Meminang tu sy tpaksa lupakan syeikh, sbb orang tu stand dia ialah anti-saya hehe. Saya tak kisah sbb fokus saya ialah cuba membantu pada yang memerlukan.

Ibnu Sarkawi
AHLI
AHLI

Posts : 404
Points : 579
Join date : 06/12/2011

Back to top Go down

Re: Mimpi Kucing Garang dan mimpi hujan

Post by Sponsored content Today at 9:13 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum