Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

View previous topic View next topic Go down

Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by Dodo Don on Mon Jun 11, 2012 12:00 pm

Assalamualaikum,

Apakah kewujudan Freemason ada kaitan dgn Dajjal? Kawan saya mengatakan pertubuhan ini telah wujud hampir di semua negara termasuk Malaysia dan menguasi ekonomi dunia dan ketua-ketua negara atau tokoh politik yg berpengaruh. Adakah persamaannya dgn apa yang diceritakan dalam hadith?

Dodo Don
AHLI
AHLI

Posts : 210
Points : 244
Join date : 26/05/2012

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by thtl on Tue Jun 12, 2012 3:32 pm

don,

Dajjal, mahdi, yakjuj dan makjuj..ini ada dua cara nak approach:

1. cara salaf...serahkan maknanya kepada Allah dan Rasul dan beriman sebagaimana ia dikhabarkan. ia berlaku di akhir zaman.

2. cara takwil atau buat spekulasi. cth: bahawa Dajjal adalah freemason, dajjal adalah yahudi, dajjal adalah USA dan britain...

maka cara salaf lebih selamat dan pendapat ahli takwil pun boleh diambil kira juga jika kajian mereka tu ada dalil. kena lihat hujah2 mereka dulu.

sekian

thtl
Admin
Admin

Posts : 9569
Points : 10341
Join date : 24/11/2011

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by helper on Tue Jun 12, 2012 3:59 pm

bab akhir zaman, sy beriman takpa takwil...

helper
Helper
Helper

Posts : 240
Points : 353
Join date : 24/11/2011

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by Ad-Dien on Tue Jun 12, 2012 6:31 pm



Manhaj salaf lebih selamat insyaAllah

_________________
عقيدة السلف اصحاب الحديث

Fb: Ad-Dien

Ad-Dien
Admin
Admin

Posts : 3862
Points : 4184
Join date : 24/11/2011
Age : 26
Location : al-Kardawi

http://addienblog.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by abu_aisyah on Tue Jun 12, 2012 9:02 pm

Ad-Dien wrote:

Manhaj salaf lebih selamat insyaAllah

pernah menuntut ilmu dengan guru yg begitu kuat manhaj salafnya,tetapi kuat jugak manhaj teori konspirasinya.

abu_aisyah
AHLI SETIA
AHLI SETIA

Posts : 762
Points : 978
Join date : 03/06/2012
Age : 30
Location : bandar baru bangi, bandar tun razak

http://www.facebook.com/eveekids

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by thtl on Tue Jun 12, 2012 9:28 pm

itu blom cukup kesalafiannya.

kalau salafiyah kat saudi ni mmg tak takwil dan tak ada konspirasi

thtl
Admin
Admin

Posts : 9569
Points : 10341
Join date : 24/11/2011

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by Ad-Dien on Wed Jun 13, 2012 8:00 am

abu_aisyah wrote:
Ad-Dien wrote:

Manhaj salaf lebih selamat insyaAllah

pernah menuntut ilmu dengan guru yg begitu kuat manhaj salafnya,tetapi kuat jugak manhaj teori konspirasinya.

pernah juga sebelum dalam manhaj ni saya bergiat dalam team conspiray researcher ni..huhu...

waktu muda-muda dulu , sekarang tak dahh Razz

_________________
عقيدة السلف اصحاب الحديث

Fb: Ad-Dien

Ad-Dien
Admin
Admin

Posts : 3862
Points : 4184
Join date : 24/11/2011
Age : 26
Location : al-Kardawi

http://addienblog.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by abu_aisyah on Wed Jun 13, 2012 9:25 am

thtl wrote:itu blom cukup kesalafiannya.

kalau salafiyah kat saudi ni mmg tak takwil dan tak ada konspirasi

beliau belajar di saudi,dan mmg sangat cenderung dengan saudi..tp juga berkonspirasi.bukan ker ade kajian/course di uni di saudi (klu tak silap ummu qura) pasal konspirasi ni?

abu_aisyah
AHLI SETIA
AHLI SETIA

Posts : 762
Points : 978
Join date : 03/06/2012
Age : 30
Location : bandar baru bangi, bandar tun razak

http://www.facebook.com/eveekids

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by abu_aisyah on Wed Jun 13, 2012 9:26 am

Ad-Dien wrote:
abu_aisyah wrote:
Ad-Dien wrote:

Manhaj salaf lebih selamat insyaAllah

pernah menuntut ilmu dengan guru yg begitu kuat manhaj salafnya,tetapi kuat jugak manhaj teori konspirasinya.

pernah juga sebelum dalam manhaj ni saya bergiat dalam team conspiray researcher ni..huhu...

waktu muda-muda dulu , sekarang tak dahh Razz

citer lah sikit ape yg ad-dien dapat. Smile

abu_aisyah
AHLI SETIA
AHLI SETIA

Posts : 762
Points : 978
Join date : 03/06/2012
Age : 30
Location : bandar baru bangi, bandar tun razak

http://www.facebook.com/eveekids

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by Ad-Dien on Wed Jun 13, 2012 1:33 pm

abu_aisyah wrote:
Ad-Dien wrote:
abu_aisyah wrote:
Ad-Dien wrote:

Manhaj salaf lebih selamat insyaAllah

pernah menuntut ilmu dengan guru yg begitu kuat manhaj salafnya,tetapi kuat jugak manhaj teori konspirasinya.

pernah juga sebelum dalam manhaj ni saya bergiat dalam team conspiray researcher ni..huhu...

waktu muda-muda dulu , sekarang tak dahh Razz

citer lah sikit ape yg ad-dien dapat. Smile

nak cite ke??? Wink

_________________
عقيدة السلف اصحاب الحديث

Fb: Ad-Dien

Ad-Dien
Admin
Admin

Posts : 3862
Points : 4184
Join date : 24/11/2011
Age : 26
Location : al-Kardawi

http://addienblog.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by abu_aisyah on Wed Jun 13, 2012 1:59 pm

Ad-Dien wrote:
abu_aisyah wrote:
Ad-Dien wrote:
abu_aisyah wrote:
Ad-Dien wrote:

Manhaj salaf lebih selamat insyaAllah

pernah menuntut ilmu dengan guru yg begitu kuat manhaj salafnya,tetapi kuat jugak manhaj teori konspirasinya.

pernah juga sebelum dalam manhaj ni saya bergiat dalam team conspiray researcher ni..huhu...

waktu muda-muda dulu , sekarang tak dahh Razz

citer lah sikit ape yg ad-dien dapat. Smile

nak cite ke??? Wink

ceciter ceciter :shock: :shock:

abu_aisyah
AHLI SETIA
AHLI SETIA

Posts : 762
Points : 978
Join date : 03/06/2012
Age : 30
Location : bandar baru bangi, bandar tun razak

http://www.facebook.com/eveekids

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by Ad-Dien on Wed Jun 13, 2012 8:51 pm



Nak cerita dari mana... bab-bab konspirasi ni macam falsafah la jugak... panjang lebar dan kait-berkait gitu...
Razz

_________________
عقيدة السلف اصحاب الحديث

Fb: Ad-Dien

Ad-Dien
Admin
Admin

Posts : 3862
Points : 4184
Join date : 24/11/2011
Age : 26
Location : al-Kardawi

http://addienblog.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by alDayyan on Thu Jun 14, 2012 12:05 pm

saya berpendapat semua teori2 konspirasi yg terlepas ke dunia luar ni boleh disifatkan hampir 90% ketulinan dan kebenarannya..
hampir boleh dikatakan apa saja sangkaan kita terhadap kaum dan golongan terlaknat ni adalah benar belaka sesuai dgn bermacam2 kejadian yg berlaku dalam society dan dunia kita sekarang ni..

selalu sangat kita berusaha mengelak dari kelibat dan hasutan syaitan yg ghaib, tetapi tidak pula terhadap kelibat dan hasutan syaitan yg nyata..knp begitu?

freemason ka illuminati ka secret circles ka.. ianya MEMANG agenda2 dajjal..

nak menyesatkan manusia bukannya sama mcm nak menyesatkan seseorang dgn menipu melalui penghasilan peta yg palsu semata2..
perkataan "menyesat" itu sendiri mempunyai makna yg berbeza2..
saya masih lagi hairan kenapa sampai ke hari ini masih ada yg skeptikal terhadap golongan2 ini..

mungkin mereka kekurangan ilmu dan pengetahuan yg cukup utk membongkar dan mengesahkan kewujudan mereka..

selepas saya "secara tak sengaja" melayari sisigelap dunia internet ni.. saya terus ubah pendirian saya dan apa yg boleh disimpulkan oleh saya ialah.. sekiranya kita mengkaji timeline peristiwa2 besar dalam dunia ni, mereka adalah amat2 dahsyat dalam agenda dan propaganda yg dilancarkan oleh mereka..
mereka bergerak ke seluruh dunia dan mempunyai beribu2 cawangan di serata dunia.. kaedah komunikasi dan penyulitan maklumat di kalangan mereka juga luarbiasa..

apabila terbongkar sahaja, mereka cepat2 cover dgn sesuatu isu lain yg mana memerlukan kajian dan siasatan yg mungkin mengambil masa beratus2 tahun utk disiapkan dan juga menelan belanjawan yg besar.. jika begitu halnya, sampai kiamat la org kita xkan menemui bukti2 perancangan mereka yg telah diaturkan lebih 1000 tahun dulu hingga ke hari ini melainkan syak wasangka x berkesudahan..

antara yg saya perasan "pergerakan mereka" yg agak mainstream berbanding yg lain2 ialah kisah kematian arkitek yg membina makmal sulit dan secret tunnel (area 51?) di amarika sana nun..
acapkali kisahnya di wiki dipadamkan.. segala perbincangan mengenai kisah hidup serta misteri kematiannya di forum2 tertentu juga di edit dan diubah tanpa sebab.. seolah2 hendak mengelirukan org awam.. saya terbaca juga keluhan beberapa founder forum2 konspirasi teori ni yg mendapat surat dari pihak2 tertentu yg melarang kisah arkitek itu di ungkit oleh para forummer..
sehinggalah mereka terpaksa berforum secara underground di sebalik sisi cerah internet yg kita kenal pada hari ini..

saya x dapat nak lampirkan link dan artikel kisah tersebut sebab saya guna pc ofis, jadi saya x ingat apa laman2 web underground tersebut melainkan saya balik dan guna pc rumah saya.. sekiranya ada diantara kita yg hardcore dgn benda2 ni semua.. saya akan ajar dia dan sharekan satu laman web underground yg mana ianya x boleh diakses seperti laman2 web upperground yg biasa kita layari.. Cool

alDayyan
Helper
Helper

Posts : 562
Points : 771
Join date : 25/05/2012
Age : 47
Location : 127.0.0.1

http://www.bicarathtl.forumms.net

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by seijiseimura84 on Thu Jun 14, 2012 12:08 pm

freemason adalah satu kumpulan....
illuminati pun adalah satu kumpulan juga....
sukar dipastikan sape lebih dominant dlm penguasaan dunia sama ada illumniati atau freemason
dulu saya nak masuk freemason kononnya nak jadi spy org islam
tapi apakan daya perut terlalu boroi...no energy
sebab tu........pastikan kesihatan terpelihara dan kuat supaya kita umat islam dpt berjuang

seijiseimura84
AHLI
AHLI

Posts : 472
Points : 779
Join date : 27/11/2011

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by thtl on Thu Jun 14, 2012 12:20 pm

sil,

konspirasi musuh-musuh Islam terhadap kita tu dah sahih
dalil:

dari Tsauban ia berkata, "Rasulullah shallallahu 'alaihi wasallam bersabda: "Hampir-hampir bangsa-bangsa memperebutkan kalian (umat Islam), layaknya memperebutkan makanan yang berada di mangkuk." Seorang laki-laki berkata, "Apakah kami waktu itu berjumlah sedikit?" beliau menjawab: "Bahkan jumlah kalian pada waktu itu sangat banyak, namun kalian seperti buih di genangan air. Sungguh Allah akan mencabut rasa takut kepada kalian, dan akan menanamkan ke dalam hati kalian Al wahn." Seseorang lalu berkata, "Wahai Rasulullah, apa itu Al wahn?" beliau menjawab: "Cinta dunia dan takut mati." HR Abu Daud 3745, albani kata sahih

masalah konspirasi tu tak ada masalah, masalahnya keadaan dalaman umat Islam, itu konspirasi yg paling dajai sekali, masalah perpecahan di kalangan kita pergaduhan sesama umat dan umat Islam yg leka dgn Euro 2012...

thtl
Admin
Admin

Posts : 9569
Points : 10341
Join date : 24/11/2011

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by alDayyan on Thu Jun 14, 2012 12:31 pm

thtl wrote:sil,

konspirasi musuh-musuh Islam terhadap kita tu dah sahih
dalil:

dari Tsauban ia berkata, "Rasulullah shallallahu 'alaihi wasallam bersabda: "Hampir-hampir bangsa-bangsa memperebutkan kalian (umat Islam), layaknya memperebutkan makanan yang berada di mangkuk." Seorang laki-laki berkata, "Apakah kami waktu itu berjumlah sedikit?" beliau menjawab: "Bahkan jumlah kalian pada waktu itu sangat banyak, namun kalian seperti buih di genangan air. Sungguh Allah akan mencabut rasa takut kepada kalian, dan akan menanamkan ke dalam hati kalian Al wahn." Seseorang lalu berkata, "Wahai Rasulullah, apa itu Al wahn?" beliau menjawab: "Cinta dunia dan takut mati." HR Abu Daud 3745, albani kata sahih

masalah konspirasi tu tak ada masalah, masalahnya keadaan dalaman umat Islam, itu konspirasi yg paling dajai sekali, masalah perpecahan di kalangan kita pergaduhan sesama umat dan umat Islam yg leka dgn Euro 2012...

benar tu paksyiekh.. tp saya sendiri sebenarnya mempunyai pandangan lain terhadapa apa yg dimaksudkan secara tersirat pada kenyataan CINTA DUNIA DAN TAKUT MATI tu..
ia bukanla cinta dunia dan takut mati seperti mana yg kita faham pada hari ni agaknya.. kena kaji lebih dalam lagi..
apa saja yg mereka rencanakan dalam dunia kini kita boleh lihat adakah ianya menjurus kepada kerosakan atau kebaikan.. sapa boleh agak apakah bentuk hiburan dan dogma pemikiran yg bakal menguasai dan melemahkan keimanan kita dalam tempoh 20-50 tahun dari sekarang?

alDayyan
Helper
Helper

Posts : 562
Points : 771
Join date : 25/05/2012
Age : 47
Location : 127.0.0.1

http://www.bicarathtl.forumms.net

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by Abi khyra on Thu Jun 14, 2012 1:05 pm

Ad-Dien wrote:

Manhaj salaf lebih selamat insyaAllah

tapi ada yg panggil wahabi. trademark utk golongan sesat.geram jgk bila citer pasal manhaj salaf jer di cop wahabi. Mad Mad

Abi khyra
AHLI
AHLI

Posts : 24
Points : 36
Join date : 06/06/2012

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by abu_aisyah on Thu Jun 14, 2012 1:10 pm

Ad-Dien wrote:

Nak cerita dari mana... bab-bab konspirasi ni macam falsafah la jugak... panjang lebar dan kait-berkait gitu...
Razz

ceciter sikit mengenai hubungan imunisasi yg diberikan utk bayi dgn freemason ni. Smile

abu_aisyah
AHLI SETIA
AHLI SETIA

Posts : 762
Points : 978
Join date : 03/06/2012
Age : 30
Location : bandar baru bangi, bandar tun razak

http://www.facebook.com/eveekids

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by seijiseimura84 on Thu Jun 14, 2012 1:19 pm

saya setuju...
musuh paling utama adalah diri sendiri....
walau sehebat musuh camne pun, kalau kita kuat....kita tak akan lut

umpama scenario politik hari ini....
memandangkan umno sudah lemah disebabkan isu gejala rasuah, pecah amanah...sehingga hilang kepercayaan rakyat....mudah saja musuh melontarkan fitnah pd umno

seijiseimura84
AHLI
AHLI

Posts : 472
Points : 779
Join date : 27/11/2011

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by abu_aisyah on Fri Jun 22, 2012 6:54 am

**SEBELUM TU SAYA AHMAD SAIFUL MOHON MAAF JIKA INI BERLAKU KEPADA PEMINAT
SIRI INI DAN JANGAN CEPAT MELATAH..ISU INI BELUM LAGI DIKETENGAHKAN LAGI
TAPI INSYALLAH SEMUA INI ADALAH QADA DAN QADAR ALLAH YANG MENENTUKAN DAN
BUKAN KEBETULAN ATAU TAK DISENGAJAKAN...***

***AKU DAPAT PON SECARA TAK SENGAJA DARI WEB KONSPIRASI YAHUDI***


Sebutlah Uffin bukan Upin sebab Upin dalam bahasa Aramaic bermaksud "Aku
benci Rasul."
Sebutlah Ariffin bukan Ipin sebab Ipin dalam bahasa Syriac bermaksud " Aku
suka Israel."

Ini diburukkan lagi oleh penggunaan huruf "U" pada baju Upin dan "I" pada
baju Ipin.
"U" bermaksud "USA"
"I" bermaksud "Israel"

Terbuktilah bahawa Upin & Ipin juga merupakan agenda tersembunyi Yahudi
dalam melemahkan akidah umat Islam. Mereka menggunakan Upin & Ipin sebagai
jarum halus terbaru setelah mereka gagal dalam misi Pokemon, Doraemon,
Digimon dan Mamula Moon.



ANDA MENILAIKAN ADAKAH BETUL ATAU TIDAK..

***JADI KEPADA SESIAPA YANG BOLEH BONGKAR LAGI SILAKAN,KITA KONGSIKAN
BERSAMA***


WASSALAM

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

abu_aisyah
AHLI SETIA
AHLI SETIA

Posts : 762
Points : 978
Join date : 03/06/2012
Age : 30
Location : bandar baru bangi, bandar tun razak

http://www.facebook.com/eveekids

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by Ad-Dien on Fri Jun 22, 2012 7:36 am

abu_aisyah wrote:
**SEBELUM TU SAYA AHMAD SAIFUL MOHON MAAF JIKA INI BERLAKU KEPADA PEMINAT
SIRI INI DAN JANGAN CEPAT MELATAH..ISU INI BELUM LAGI DIKETENGAHKAN LAGI
TAPI INSYALLAH SEMUA INI ADALAH QADA DAN QADAR ALLAH YANG MENENTUKAN DAN
BUKAN KEBETULAN ATAU TAK DISENGAJAKAN...***

***AKU DAPAT PON SECARA TAK SENGAJA DARI WEB KONSPIRASI YAHUDI***


Sebutlah Uffin bukan Upin sebab Upin dalam bahasa Aramaic bermaksud "Aku
benci Rasul."
Sebutlah Ariffin bukan Ipin sebab Ipin dalam bahasa Syriac bermaksud " Aku
suka Israel."

Ini diburukkan lagi oleh penggunaan huruf "U" pada baju Upin dan "I" pada
baju Ipin.
"U" bermaksud "USA"
"I" bermaksud "Israel"

Terbuktilah bahawa Upin & Ipin juga merupakan agenda tersembunyi Yahudi
dalam melemahkan akidah umat Islam. Mereka menggunakan Upin & Ipin sebagai
jarum halus terbaru setelah mereka gagal dalam misi Pokemon, Doraemon,
Digimon dan Mamula Moon.



ANDA MENILAIKAN ADAKAH BETUL ATAU TIDAK..

***JADI KEPADA SESIAPA YANG BOLEH BONGKAR LAGI SILAKAN,KITA KONGSIKAN
BERSAMA***


WASSALAM

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Bila dah ghuluw dalam teori, falsafah dan sifir konspirasi ni..macam ni lah gayanya...

_________________
عقيدة السلف اصحاب الحديث

Fb: Ad-Dien

Ad-Dien
Admin
Admin

Posts : 3862
Points : 4184
Join date : 24/11/2011
Age : 26
Location : al-Kardawi

http://addienblog.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by alDayyan on Tue Jul 10, 2012 6:05 am

abu_aisyah wrote:
**SEBELUM TU SAYA AHMAD SAIFUL MOHON MAAF JIKA INI BERLAKU KEPADA PEMINAT
SIRI INI DAN JANGAN CEPAT MELATAH..ISU INI BELUM LAGI DIKETENGAHKAN LAGI
TAPI INSYALLAH SEMUA INI ADALAH QADA DAN QADAR ALLAH YANG MENENTUKAN DAN
BUKAN KEBETULAN ATAU TAK DISENGAJAKAN...***

***AKU DAPAT PON SECARA TAK SENGAJA DARI WEB KONSPIRASI YAHUDI***


Sebutlah Uffin bukan Upin sebab Upin dalam bahasa Aramaic bermaksud "Aku
benci Rasul."
Sebutlah Ariffin bukan Ipin sebab Ipin dalam bahasa Syriac bermaksud " Aku
suka Israel."

Ini diburukkan lagi oleh penggunaan huruf "U" pada baju Upin dan "I" pada
baju Ipin.
"U" bermaksud "USA"
"I" bermaksud "Israel"

Terbuktilah bahawa Upin & Ipin juga merupakan agenda tersembunyi Yahudi
dalam melemahkan akidah umat Islam. Mereka menggunakan Upin & Ipin sebagai
jarum halus terbaru setelah mereka gagal dalam misi Pokemon, Doraemon,
Digimon dan Mamula Moon.



ANDA MENILAIKAN ADAKAH BETUL ATAU TIDAK..

***JADI KEPADA SESIAPA YANG BOLEH BONGKAR LAGI SILAKAN,KITA KONGSIKAN
BERSAMA***


WASSALAM

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

saya menepuk dahi sambil berguling2 lantaran hari dicuit dgn apa yg diquotekan oleh akhi abu aisyah tersebut.. Laughing

alDayyan
Helper
Helper

Posts : 562
Points : 771
Join date : 25/05/2012
Age : 47
Location : 127.0.0.1

http://www.bicarathtl.forumms.net

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by osh_in_islam on Tue Jul 10, 2012 12:51 pm

Sil
Bolrh kongsi bagaiman nak masuk web underground tu?

osh_in_islam
AHLI
AHLI

Posts : 40
Points : 68
Join date : 27/02/2012

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by alDayyan on Fri Jul 13, 2012 7:17 am

osh_in_islam wrote:Sil
Bolrh kongsi bagaiman nak masuk web underground tu?

sebelum tu boleh saya tau umur akhi berapa? saya lebih suka akhi dan lain2 org "pandai sendiri" dengan belajar melalui google dari saya yg ajarkan sendiri sebab takut dapat saham juga nanti..

dunia internet bawah tanah ni dunia yg giler segiler2nya.. dimana terdapat sekelompok manusia yg bebas berpegang kepada freedom of speech disebalik tabir yg sangat payah utk org lain singkapkan..

disana juga wujudnya komuniti yg giler.. jgn tanya saya apa erti kata giler tu..apa sahaja yg ada dalam fikiran anda mengenai giler dan ekstreme maka itulah giler yg saya maksudkan. Menanti Menanti Menanti

alDayyan
Helper
Helper

Posts : 562
Points : 771
Join date : 25/05/2012
Age : 47
Location : 127.0.0.1

http://www.bicarathtl.forumms.net

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by osh_in_islam on Fri Jul 13, 2012 8:22 am

Umur 34 tahun..selok belok internet dh try cuba the arrivals...art of deception..harun yahya juga mnjdi bacan

osh_in_islam
AHLI
AHLI

Posts : 40
Points : 68
Join date : 27/02/2012

Back to top Go down

Re: Freemason ada kaitan dgn ad Dajjal?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum