mimpi terbang

View previous topic View next topic Go down

mimpi terbang

Post by lolathequeenie on Sun Oct 26, 2014 1:31 am

salam ustaz,

saya nak tanya adakah mimpi terbang hanya sekadar mainan mimpi dan tidak ada maksud apa2? sebab sya sgt kerap bermimpi terbang. dan dlm mimpi itu seolah2 ianya realiti. dan salah satu mimpi tersebut pernah datang seorang lelaki berbju putih bagitau saya bahawa kelebihan sy yg bole terbang. sya rasa agak lucu dgn mimpi ini, tapi mimpi ini selalu dtg. ada mksud ke ustaz? terima kasih

lolathequeenie
AHLI
AHLI

Posts : 17
Points : 40
Join date : 10/07/2014

Back to top Go down

Re: mimpi terbang

Post by Ibnu Sarkawi on Sun Oct 26, 2014 5:26 am

dlm realiti.. cik lola ni seorg yg gayat ke atau seorg yg suka advanture terutama aktivit2 yg melibatkan ketinggian/pendakian/lompat?

Ibnu Sarkawi
AHLI
AHLI

Posts : 404
Points : 579
Join date : 06/12/2011

Back to top Go down

Re: mimpi terbang

Post by thtl on Sun Oct 26, 2014 8:14 am

terbang utk anak dara ialah dia sudah bersedia utk kawin, kalau dia landing kat mana-mana rumah, itulah suami dia

thtl
Admin
Admin

Posts : 9569
Points : 10341
Join date : 24/11/2011

Back to top Go down

Re: mimpi terbang

Post by lolathequeenie on Sun Oct 26, 2014 4:00 pm

ibnu sarkawi : hihihi, tidak gayat dan tidak aktif. biasa2 saja

thtl : oh mcmtu ye, trima kasih ustaz

lolathequeenie
AHLI
AHLI

Posts : 17
Points : 40
Join date : 10/07/2014

Back to top Go down

Re: mimpi terbang

Post by Ibnu Sarkawi on Sun Oct 26, 2014 6:35 pm

oklah tu, tu mgkn petanda yg mimpi tu benar. sbbnya, saya seorg yg gayat teruk, xdapat meniti & xdapat memanjat pokok, juga disebabkan masalah dyslexia saya.. jadi sy cenderung utk mimpi terbang2 & melompat superhuman, yg kebanyakkan mimpi mainan sbb realitinya sy xboleh sedangkan ada keinginan hehe.

apa2 pun tahniah lah kalau dah nak kawen Like KohKohKoh

Ibnu Sarkawi
AHLI
AHLI

Posts : 404
Points : 579
Join date : 06/12/2011

Back to top Go down

Re: mimpi terbang

Post by Sponsored content Today at 7:59 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum