mimpi marah

View previous topic View next topic Go down

mimpi marah

Post by edah on Wed Dec 03, 2014 11:09 pm

Assalammualaikum ustaz..
Sy ada bermimpi...
Tmpt dan keadaan adalah sama dlm bilik sy..
Skrg sy berada di asrama di sebuah universiti...
Pakaian sy dlm realiti dan dlm mimpi pun sama..
Dlm mimpi tu sy mengalami kesakitan di belikat belakang badan bahagian Kiri...
Keadaan ni jugak berlaku dlm realiti...
Dlm mimpi tu ada 3 ke 4 org lelaki...
Salah sorang dr mereka kata blkg sy tu x ada yg bahaya cumanya dia kata kat asrama ni bkn kita je yg tggl..ada jugak benda lain...lbh kurang mcm tu la..
Kemudian mereka kluar dan sblm tu sy bertanya pd mereka..
Pakcik tau ke apa2 cerita kat floor sy ni...
Mereka xnk jawab dan terus pegi..
Tetiba muncul semula sorang lelaki dr mereka..
Sy x ingt apa yg lelaki ni kata..tp yg pasti ada kaitan dgn something yg sy x nmpk...sblm dia pegi semula...
Lps tu sy pandang ke meja study...gelas sy...antara brg yg sy plg sayang sbb kwn baik hadiahkan pecah...
Sy sgt marah...
Then sy kata:
"Gelas ni kwn baik aq hadiahkan...aq sayang gelas ni....Aq x tau kau siapa...tp aq tau kau benda tu...
Apa lg yg kau nak dr aq..
Kalau aq ada buat salah pd kau aq minta maaf"
Sy x ingt apa lg yg sy kata...tp ayat terakhir sy..sy ada kata.."kau tak guna"..
Kemudian sy tersedar dgn belikat blkg sy sakit...ketika tu jam 2.15 pg..

Sy harap ustaz blh tafsirkan mimpi sy...
Terima kasih..

Sy masih student,
Perempuan 21 tahun...
Tggl di asrama skrg...

edah
AHLI
AHLI

Posts : 13
Points : 19
Join date : 29/03/2014

Back to top Go down

Re: mimpi marah

Post by thtl on Sun Dec 07, 2014 9:35 am

ada banyak gangguan kat bilik asrama ni..bacakan surah al-Baqarah kasi habis

thtl
Admin
Admin

Posts : 9569
Points : 10341
Join date : 24/11/2011

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum