Pahang larang sebar Salafi, Wahabi.

View previous topic View next topic Go down

Pahang larang sebar Salafi, Wahabi.

Post by abubakar on Sat Jul 05, 2014 7:32 pm



Syukur alhamdulillah saya bukannya warga Pahang. Forumer drpd Pahang diharap dpt bersabar dan tabah menghadapi dugaan ini.

_________________
Ya Allah ajarkanlah aku perkara yg aku masih jahil dan ingatkanlah aku mengenai apa yg aku lupa.
avatar
abubakar
AHLI
AHLI

Posts : 262
Points : 314
Join date : 06/07/2012

Back to top Go down

Re: Pahang larang sebar Salafi, Wahabi.

Post by seijiseimura84 on Sun Jul 06, 2014 5:31 am

diorang sendiri gagal memberi definasi wahabi, camne diorang nak larang, atau menangkap.
jgn risaulah, ini semua sekadar kata2 je
avatar
seijiseimura84
AHLI
AHLI

Posts : 472
Points : 779
Join date : 27/11/2011

Back to top Go down

Re: Pahang larang sebar Salafi, Wahabi.

Post by abu_firdaus on Mon Jul 07, 2014 3:46 am

kena berhijrah ke perlis la nampaknya hehe
avatar
abu_firdaus
AHLI
AHLI

Posts : 688
Points : 712
Join date : 19/05/2012
Location : bdr baru bangi

Back to top Go down

Re: Pahang larang sebar Salafi, Wahabi.

Post by thtl on Tue Jul 08, 2014 4:43 am

Kita akan minta kerajaan arab saudi ban org pahang dari menunaikan umrah dan haji sehingga fatwa tsb di bakulsampahkan...he3
avatar
thtl
Admin
Admin

Posts : 9569
Points : 10341
Join date : 24/11/2011

Back to top Go down

Re: Pahang larang sebar Salafi, Wahabi.

Post by bukhori on Tue Jul 08, 2014 6:19 am

tuan thtl kna buat kertas kt pemerintah KSA la hehe

bukhori
AHLI
AHLI

Posts : 88
Points : 124
Join date : 30/01/2014

Back to top Go down

Re: Pahang larang sebar Salafi, Wahabi.

Post by thtl on Tue Jul 08, 2014 6:28 am

syaikh abgBob ada...
kena dapatkan warta tsb, kemudian translate dalam arabic dan hantar kat embassy ksa jalan ampang..
avatar
thtl
Admin
Admin

Posts : 9569
Points : 10341
Join date : 24/11/2011

Back to top Go down

Re: Pahang larang sebar Salafi, Wahabi.

Post by abgbob on Tue Jul 08, 2014 6:41 pm

Lum warta lagi tu..heheheheh.Kita tengok perkembanganya camne..benda ni dah lama di war-war kan.

abgbob
VIP
VIP

Posts : 41
Points : 43
Join date : 24/11/2011

Back to top Go down

Re: Pahang larang sebar Salafi, Wahabi.

Post by bukhori on Tue Jul 08, 2014 8:19 pm

kena buat pemantauan selalu ni..hehe

bukhori
AHLI
AHLI

Posts : 88
Points : 124
Join date : 30/01/2014

Back to top Go down

Re: Pahang larang sebar Salafi, Wahabi.

Post by alDayyan on Fri Jul 11, 2014 4:33 am

Kalau sesetengah isu adalah kilaf..maka org2 awam xpatut pertahankan kepercayaan masing2..boleh je nak ikut atau xikut mana2 ritual yg dikatakan khilaf tukan?

_________________
Jazakallah  kerana menjawab persoalan saya.. Semoga Allah merahmati kita semua.  Smile
Jemput LIKE   Like  fanpage
KOLEKSI HADIS PALSU DAN KISAH ISRAELIYAT.

alDayyan
Helper
Helper

Posts : 562
Points : 771
Join date : 25/05/2012
Age : 48
Location : 127.0.0.1

http://www.bicarathtl.forumms.net

Back to top Go down

Re: Pahang larang sebar Salafi, Wahabi.

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum